Cerita Lawak Lucah Nogori 9

on Wednesday

Salam 1 Malaysia,






Ada duo baranak tinggal kek hujung kg ni, Pak Abu dan Milah.. Milah ni taklah cantik sgt tapi selero jugak lah mato yg mandang kek dio ni..Seluruh jejaka di kg tu mmg syok abih kat Milah ni lebih2 lai.. satu mamat namoee.. Ali ... Ali ni mmg dah target..kalau dapek kek dio Milah ni.. mmg dio nak 'overhaul' habih2..Pado satu ari... Ali ni tergorak ati nak ajak Pak Abu bersaing ke surau..alasan je tuh.

Ali : Assalammualaikum Pak Abu ......
Pak Abu : Waalaikumussalam... ooo... Ali .. apo ko halnyo..
Ali : Tak ado apo Pak Bu. . den igt nak ajak Pak Abu bersaing ke surau..
Pak Abu : Oiih.. baguihlah.. tunggulah kojap..pokcik nak salin seluar dlm...ekau masuklah dulu..dok sini diam2 yo.
Sambil berlalu masuk ke bilik. dan tibo2.. Milah keluar dari biliknya... berkomban ajo membawo... sebakul pakaian yg nak di basuh.... di perigi luar romah ee..

Ali : Hi.. milah.. jom main
Milah: Ishh.. apo ko ni Ali .. tak baik ckp cam tu tau..
Ali : Alah sikit yo..
Milah: Tak buleh..tak buleh ( sambil terus keluar )
Ali : (dlm hati) Jago ko.. kan ku buleh...bulehkan...
Milah : (menjeling dan menjerit). Bapak.. milah kek perigi yo..nak cuci
kain2 ni hah... tak yah kunci pintu ni.. Bye Ali .

Tetibo......
Pak Abu : Hah.. apo di tonung tu Ali .. dah jom kito poi..
Ali : Jom........................alamak Pak Ali .. mano selipa den ni..tadi ado kek sini..
Pak Abu : Ooo..ni mesti si Milah salah pakai selipa ekau.. gilah ekau mintak kek dio selipa ko tu.. dio ado kat perigi sano tu hah..pok cik tunggu sini..nak sodut rokok ni sebatang...
Ali : Yolah Pak Abu .. den poi mintak.
Ali pun merempuh masuk.. dan sekonyong2 ee nampaklah Milah yg tongah telanjang bulek.. comel... ajo segalo2..
Milah : Ishh.. Ali .. apo ni.. den jorit kang..
Ali : Jangan jorit.. bapak ekau yg suruh den dtg sini main..dio kato kalau tak main nanti den mati tongah jln..
Milah : Tipu ekau ni li...
Ali : Den tak tipu do.. ko dongar ni.. den buktikan (menjerit dongan kuat)...... Pak Abuuuuuu ..Milah tak bori..
Pak Abu : (dari jauh melaung)... Milah.. tak baik... Ali nak copek tu...
Ali : Hah..ekau dongar tak?
Dan .. maka terjadilah perkara yg sesedap rasa adonye... tp kalau dah dasar buaya.. mmg dio tak pueh..

Ali : Sodapnya milah... eh.. den lupo plak.. bapak ekau kato tadi kalau dah raso yg kek dopan.. kono raso yg belak a ng jugak..
Milah : Den tak cayo cakap ko ni li..
Ali : Laaaaaaaaa... tak cayo lai.. ekau dongar den jorit ni.. Pak Abu .......... Milah kasi sobolah yooooooo...
Pak Abu : Patutlah lamo bona.. Milah main kan Ali rupanyo...(jerit) ............. BAGI DUO-DUO BELAH MILAHHHHHHHHHH !!



original source :- wangolds
Ranking: 5

Respon

{ 0 comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Belogfadah Sempoi... All Rights Reserved