facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Lepas Asar Mereka Masuk Bilik. Apa Yg Mereka Lakukan Buat Ramai Kata WOW !!!


Lepas Asar Mereka Masuk Bilik. Apa Yg Mereka Lakukan Buat Ramai Kata WOW !!! | Hai. Nama aku Aqilah bukan nama sebenar. Umur aku 20-an. Aku bekas mahasiswa di salah sebuah ipta di pantai timur. Cerita yg ingin aku ceritakan adalah bagaimana tiga orang rakan ku berjaya menurunkan berat badan mereka tanpa makan produk pelik2 di pasaran. Kisah ini bermula semasa kami berada di semester 4.
Farah merupakan salah seorang dari mereka bertiga tu. Dia la yang cerita kisah ni kat aku. Hebat. Ikuti cerita Farah di bawah ni.
Untuk pengetahuan korang, aku dan kawan kawan ku, A dan S memang menetap di kolej. Walaupun kami sibuk dengan kelas dan assignment, tapi kami akan curi Lebih kurang satu jam setiap petang.


loading...
Lepas Asar Mereka Masuk Bilik. Apa Yg Mereka Lakukan Buat Ramai Kata WOW !!! Lepas Asar Mereka Masuk Bilik. Apa Yg Mereka Lakukan Buat Ramai Kata WOW !!! Reviewed by Unknown on 3:53 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.