facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Wanita Ini Pernah Mengandung Sebanyak 5x Tapi Semua Keguguran Bila Jumpa Ustaz Perubatan Islam Rupanya Aku


Wanita Ini Pernah Mengandung Sebanyak 5x Tapi Semua Keguguran Bila Jumpa Ustaz Perubatan Islam Rupanya Aku

Aku sudah 7 tahun berkahwin. Dalam pada masa tu sudah 5x aku mengandung tetapi semua keguguran apabila mimpi seorang nenek tua datang urut perut aku. Aku dan suami nekad ke pusat perubatan Islam. Nenek tua itu muncul betul dan mengatakan aku ini adalah…….
Membicarakan tentang saka adalah satu perkara sensitif. Sesuatu yang tidak nampak dan tidak mudah untuk diyakini. Gangguan saka adalahjin yang diwarisidaripada seorang manusia kepada seorang manusia lain sama adasecara disedari atau tidak disedari, yang biasanyamelibatkan keturunan.

Seperti perkongsian pusat perubatan ini, seorang wanita tidak sedar dirinya diganggu saka sehinggalah bertemu ustaz ini..Seram!

Keguguran 5 Kali

saka1.jpg

Aku tinggal di rahim dan makan janinnya

saka2.jpg
loading...
Wanita Ini Pernah Mengandung Sebanyak 5x Tapi Semua Keguguran Bila Jumpa Ustaz Perubatan Islam Rupanya Aku Wanita Ini Pernah Mengandung Sebanyak 5x Tapi Semua Keguguran Bila Jumpa Ustaz Perubatan Islam Rupanya Aku Reviewed by Unknown on 12:30 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.