facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

(HOT VIRAL!!!) - ALHAMDULILLAH....AKHIRNYA TERJAWAB JUGA PEREMPUAN DALAM GAMBAR ITU BUKAN SAYA - ATIKAH SUHAIME

AKHIRNYA TERJAWAB PEREMPUAN ITU BUKAN SAYA - ATIKAH SUHAIME


Aktres kelahiran Singapura, Atikah Suhaime, 25, menafikan pembabitan dirinya dalam sekeping gambar bogel yang tersebar meluas di Internet baru-baru ini. #

Malah pelakon siri Si Kolot Suamiku itu turut mengakui bahawa tidak pernah melihat langsung akan gambar berkenaan yang juga dikaitkan dengan seorang pelakon lelaki, Idris Khan. #



"Apa yang boleh saya katakan, wanita dalam gambar itu bukan saya. Biarlah pihak pengurusan menyiasat akan hal ini. #

"Saya pun tidak pernah melihat gambar itu, cuma ibu saya sahaja yang tengok. Ibu hanya menasihati supaya saya bersabar dengan dakwaan itu," katanya kepada Utusan Online. #

 Atikah berkata demikian ketika ditemui dalam majlis pratonton filem Volkswagen Kuning, terbitan MIG di Mutiara Damansara, di sini hari ini. #

Terdahulu, satu daripada tiga keping gambar yang memperlihatkan seorang lelaki dan seorang wanita mirip kedua-dua pelakon itu sedang bermesraan dalam keadaan bogel di atas sebuah katil mula menjadi bualan ramai setelah disebarkan minggu lalu.#

Penyebaran gambar tersebut juga dipercayai ada kaitan dengan kewujudan sebuah klip video aksi lucah mereka berdua bersama seorang lagi pelakon, Ammar Alfian. - UTUSAN ONLINE
loading...
(HOT VIRAL!!!) - ALHAMDULILLAH....AKHIRNYA TERJAWAB JUGA PEREMPUAN DALAM GAMBAR ITU BUKAN SAYA - ATIKAH SUHAIME (HOT VIRAL!!!) - ALHAMDULILLAH....AKHIRNYA TERJAWAB JUGA PEREMPUAN DALAM GAMBAR ITU BUKAN SAYA - ATIKAH SUHAIME Reviewed by Unknown on 2:35 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.