facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

'ANAK SAYA DIBULI & DIPAKSA GUNTING LIDAH SENDIRI'


KLANG - Seorang pelajar sekolah darjah dua cedera di bahagian lidah akibat dibuli oleh tiga pelajar darjah 3, semalam.

Menurut ibunya, Nurul Alif Alias, berkata, dia dimaklumkan oleh pihak sekolah yang pada awalnya mengatakan lidah anaknya cedera kerana bermain dengan gunting. 

"Tiba-tiba dapat panggilan dari sekolah katanya anak saya bermain gunting sampai terpotong lidah. Kau ingat aku ini bodoh ke cikgu? Takkan budak darjah 2 nak pergi potong lidahnya sendiri?" katanya Rabu lalu.

Setelah mendapat cerita sebenar dari anaknya itu, Nurul membuat laporan polis di Balai Polis Klang Selatan, jam 2.30 petang semalam. 

"Saya dimaklumkan oleh pihak Sekolah Rendah Batu Unjur Klang yang anak lelaki saya telah tercedera di bahagian lidah akibat terkena gunting. Saya terus bergegas ke sekolah dan bersama pihak sekolah membawa anak saya mendapatkan rawatan di Hospital Ampuan Rahimah Klang.


"Semasa berada di hospital, anak saya telah menceritakan segalanya yang dia telah dipaksa oleh 5 pelajar lelaki darjah 3 agar dia menggunting lidahnya sendiri. Jika enggan berbuat demikian, dia akan ditumbuk. 

"Kerana ketakutan, anak saya telah menggunting lidahnya sendiri sehingga putus sedikit dan berdarah," kata ibunya yang juga mendedahkan bahawa anaknya itu pernah mengadu dibuli beberapa kali sebelum ini. - PIXEL MEDIA

loading...
'ANAK SAYA DIBULI & DIPAKSA GUNTING LIDAH SENDIRI' 'ANAK SAYA DIBULI & DIPAKSA GUNTING LIDAH SENDIRI' Reviewed by Unknown on 12:21 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.