facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

(5 GAMBAR) Inilah Mengapa Empat Beranak Maut Serentak Selepas Minum Air Ini !!!


(5 GAMBAR) Inilah Mengapa Empat Beranak Maut Serentak Selepas Minum Air Ini !!! |Empat beranak termasuk dua kanak kanak ditemukan maut didalam rumah mereka di Desa bondalalam pagi tadi kami 23/17 dipercayai bunuh diri dengan meminum air bergas yang dicampur dengan racun serangga.
Mangsa adalah Kadek Artaya (32), Ni Kadek Suciani (27), Putu Wahyu Adi Saputra (7) dan Ni Kadek Dwi Cahya Putri (3).
Ke empat mangsa ditemukan pertama kali oleh bapa saudara mereka Suardana 59 sekitar jam 05:30 pagi ketika hendak sembahyang.
Suardana berkata dia tidak mendapati ahli keluarga di tempat tidur biasa,kemudian ia beralih kedapur dan mencium bau menyengat.
Dibagian dapur berkenan terdapat sebuah bilik yang dikunci dari dalam dan ia membukaknya secara paksa selepas diketuk beberapa kali tanpa sahutan dari dalam.
Setelah pintu berjaya dibuka,ia menemukan empat ahli keluarganya dalam posisi berpelukan serta mulut masing masing berbuih.
Dalam keadaan panik ia cuba membangunkan mengsa,setelah tiada respon ia kemudian cuba meminta tolong jiran untuk membawa ke empat mangsa ke hospital.
Bagaimanapun menurut dr Komang Ari Wirama berkata mangsa sudahpun meninggal lebih kurang lima ke enam jam sebelum ditemukan dan mayat mangsa tidak mengalami adanya tanda tanda kekerasan.
Siasatan awal mendapati dua anak dari pasangan berkenan mengalami sakit berbahaya,mangsa juga merupakan keluarga yang kurang berada.Namun punca jelas ke empat mangsa meminum racun masih belum diketahui dengan pasti.


Kredit : EBerita
loading...
(5 GAMBAR) Inilah Mengapa Empat Beranak Maut Serentak Selepas Minum Air Ini !!! (5 GAMBAR) Inilah Mengapa Empat Beranak Maut Serentak Selepas Minum Air Ini !!! Reviewed by Unknown on 7:49 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.