facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Isteri PELIK Suami Mengelak Bergambar Bersama… Rupa-Rupanya Segalanya TERJAWAB Apabila Isteri Terlihat…

Isteri PELIK Suami Mengelak Bergambar Bersama… Rupa-Rupanya Segalanya TERJAWAB Apabila Isteri Terlihat… | Kehidupan suami isteri tidak dinafikan akan berhadapan dengan pelbagai cubaan, tetapi apa yang paling mengecewakan ialah pasangan kita curang dengan darah daging sendiri. Inilah kisah yang dikongsi oleh seorang isteri berkenaan suaminya curang dengan adik kandungnya.

“Assalammualaikum….saya harap kisah saya ini akan menjadi teladan buat isteri2 di luar sana..suami saya curang dgn adik kandung saya sndri..mmg saya rasa sedih, mara, kecewa sgt sbb saya percya dekat mereka berdua..
Saya tahu mungkin ada isteri yg mengalami situasi yg lebih teruk dr saya..sepanjang saya menjadi isterinya saya dilayan seperti tunggul yg xad perasaan..semua yg saya nk lakukan dgn die tak boleh..smpai nk simpan gmbr kami berdua pon tak boleh..kne sorok Jgn smpai adik saya nampak..keluar berdua memang tak boleh..sbb adik saya akn marah suami saya dn suami saya akn marah saya..yela stress bergaduh dgn makwe..
Allah tu maha adil..saya dpt baca wassup mereka berdua..hancur hati saya tgk dorang berwassup cmtu..pergi bercuti sibuk msg adik saya bg laporan..dh smpai mana..dekat mana..isteri mana yg akn rasa gembira ble diperlakukan cmni..saya pon ad perasaan..saya sedih sebab adik saya tak pernah pikir pasal kakak die ni..
Kerana kesilapan dorang saya yg merana..saya mmg tak dilayan cm seorang isteri patut dilayan..salah saya jgk sbb saya tak pernah nk suarakan hak saya sebagai isteri..terlalu takot nk bersuara smpai kne tipu hidup-hidup dgn org yg saya percaya..saya sudah berpisah dgn suami saya..dan saya pon x tau dorang masih lagi berhubung atau tidak..
Adik saya ckp sbb suami saya dh xad perasaan kt saya tp layakah saya dilyn cm Bkn isteri die hnya sbb dh xada perasaan..mmg saya hnya menangis spnjg perkahwinan ini..saya mohon hanya Allah sahaja yg dpt membalas ape yg dorang buat kt saya ni”.. Sumber:- KRT
loading...
Isteri PELIK Suami Mengelak Bergambar Bersama… Rupa-Rupanya Segalanya TERJAWAB Apabila Isteri Terlihat… Isteri PELIK Suami Mengelak Bergambar Bersama… Rupa-Rupanya Segalanya TERJAWAB Apabila Isteri Terlihat… Reviewed by Unknown on 2:37 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.