facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Tiba2 Suami Drive Slow, Aku Ingat Dia Mengantuk. Rupa2nya Suami Nampak SESUATU !!!


Tiba2 Suami Drive Slow, Aku Ingat Dia Mengantuk. Rupa2nya Suami Nampak SESUATU !!! | Bismillahirrahmannirrahim… Rupa-rupanya banyak kisah seram di lebuhraya Yong Peng – Pagoh. Ingatkan lebuhraya Karak je yang banyak cerita mistik. Mungkin sebab tak berapa dihebohkan. Tak ramai yang tahu. Bila google, baru lah tahu ada juga yang diganggu bila melalui lebuhraya Yong Peng – Pagoh. Kisah makhluk menumpang, kisah wanita dan anak lelaki nak isi tong minyak, kisah berentap dengan Daihatsu Charade putih, dan macam-macam lagi.
Dan ini adalah pertambahan terkini kepada kisah-kisah mistik tersebut. Alkisahnya, lewat petang semalam, saya dan encik suami bertolak pulang ke Kuala Lumpur dari Skudai setelah selesai segala urusan. Dalam pukul 6.30 petang macam tu kami keluar dari tol Skudai. Saya yang mula-mula memandu kereta. Kami plan berhenti solat di R&R Machap. Lepas solat dan mengalas perut, encik suami menawarkan diri untuk memandu kereta.




loading...
Tiba2 Suami Drive Slow, Aku Ingat Dia Mengantuk. Rupa2nya Suami Nampak SESUATU !!! Tiba2 Suami Drive Slow, Aku Ingat Dia Mengantuk. Rupa2nya Suami Nampak SESUATU !!! Reviewed by Nur Fadah on 8:03 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.