facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Bau PELIK Di luar Bilik Hotel. Aku Gi Check. Apa Yg Dijumpai Amat MENGEJUTKAN !!!


Bau PELIK Di luar Bilik Hotel. Aku Gi Check. Apa Yg Dijumpai Amat MENGEJUTKAN !!! | Baru2 ni viral di laman page Oh! Media tentang perilaku samseng 2 orang arab yang kurang ajar dengan seorang pemandu Grab Car.
Isu tersebut telah mengundang pelbagai reaksi netizen dan salah seorang dari mereka yg bernama FB Lili Sephia telah menceritakan pengalaman rakan beliau, Budin (bukan nama sebenar) yang bekerja di bahagian house keeping di sebuah hotel di Pulau Pinang.
Bangsa Arab ni mmg biadap. Adik aku pernah kerja 7E dulu. Beg plastik kena bayar 20sen. Si Arab ni bengang sbb 20sen cakap “Stupid” kt adik aku. Adik aku peduli apa.. stupid tak stupid.. nk beg plastik hang bayaq la.
Depa ni kaya.. byk duit.. tapi belagak nak mampuihhh.. sombong!!! Kuajaq!!!
Sebab tu kalau depa pi Night Market kt Batu Feringhi.. tokey2 kedai akan ‘katoq’ depa kaw2 boh harga tinggi2. Kaya.. tapi kedekut nak mampuih!!!!
Depa tak basuh baju. Adik2 aku keja hotel.. ada member2 yg keja bahagian House Keeping akan jumpak baju2 depa ni… punya la kotoqqq… busuk tu jgn cita la.. hang bleh muntah. Kalau hangpa penah jalan selisih dgn pak2 mak2 Arab ni.. mesti hangpa bleh bauuu punya bau yg aku maksudkan tu.
Bangsa yg nak kita ikut kepala dia.. kalau dia mai negara kita.. kita kena ikut cakap dia.
Kalau kita pi negara depa pun kita kena ikut cakap dia jugak.. Huh!!
KREDIT Komen FB Lili Sephia di Page Oh! Media
loading...
Bau PELIK Di luar Bilik Hotel. Aku Gi Check. Apa Yg Dijumpai Amat MENGEJUTKAN !!! Bau PELIK Di luar Bilik Hotel. Aku Gi Check. Apa Yg Dijumpai Amat MENGEJUTKAN !!! Reviewed by Unknown on 8:48 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.