facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Tangisan MEREMANG Roh Suami Kaki Facebook. Sila Baca Ini Sebelum Menyesal !!!



Saya terlanggar dengan seseorang yang tidak saya kenal. “Oh, maafkan saya,” reaksi spontan saya. Dia juga berkata, “maafkan saya juga.” Orang itu dan saya bertegur sangat sopan. Kami pun berpisah dan mengucapkan salam.

Namun cerita jadi lain apabila sampai di rumah. Pada hari itu juga, ketika saya sedang menelefon salah satu rakan sekerja terbaik saya, dengan bahasa sangat lembut dan santun untuk meraih/melobi simpati rakan saya itu, tiba2 anak lelaki saya berdiri diam2 di belakang saya. Ketika saya hendak berpusing,

Hampir saja membuatnya jatuh. “Pergi!!! Main sana, ganggu saja!!!” teriak saya dengan marah. Ia pun pergi dengan hati hancur dan merajuk.






loading...
Tangisan MEREMANG Roh Suami Kaki Facebook. Sila Baca Ini Sebelum Menyesal !!! Tangisan MEREMANG Roh Suami Kaki Facebook. Sila Baca Ini Sebelum Menyesal !!! Reviewed by Unknown on 8:59 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.