facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Isteri HAIRAN Suami Out Station Tak Bawa Laptop Tapi Bawa Baju Kuning. Segalanya TERBONGKAR Bila Isteri Lihat…

Isteri HAIRAN Suami Out Station Tak Bawa Laptop Tapi Bawa Baju Kuning. Segalanya TERBONGKAR Bila Isteri Lihat… | Hancur luluh hati seorang isteri bila mendapat tahu suaminya bermain cinta dengan perempuan lain yang juga merupakan isteri orang. Perbuatan suaminya itu dapat dihidu apabila si isteri tanpa sengaja telah membaca perbualan suami dengan perempuan berkenaan di Facebook si suami.
“Hati saya kata suami bukan pergi out station. Pertama laptop tak bawa, sedangkan dia kerja tak pernah tinggal laptop. Perempuan itu juga pesan pada dia agar jangan lupa bawa baju kuning yang dibeli Langkawi.
“Suami saya tak pernah pergi Langkawi. Kami di Sabah, Langkawi jauh. Perempuan itu bukan bujang, sudah berkahwin dengan askar tetapi belum ada anak. Dia kerap ditinggalkan suami,” katanya.
Pernah meminta perkongsian lokasi, namun si suami beri alasan masalah internet. Selain itu, si isteri pernah menemui gambar di mana perempuan berkenaan menghantar gambar lucah kepada suaminya.
“Tolong acik, saya nak mati. Apa dosa saya? Kenapa suami buat saya macam ini? Saya nak mati..” katanya.



Gambar perbualan WhatsApp yang dikongsikan oleh Nurul Kasmadillawati Zakaria mengatakan, sekembalinya si suami rumah, mereka bergaduh besar dan hampir saja bercerai.

“Betul. Suaminya bukan out station bekerja tapi bercuti dengan isteri orang yang berniqab itu. Ya. Seperti yang dijangka, bila isteri malang ni scroll mesej di antara suaminya dan perempuan berniqab itu, ada gambar mereka berdua atas katil.

“Rajin-rajinlah periksa telefon dan laptop pasangan kita. Tengok dengan siapa dia berhubung dan apa yang disembangkan. Nak percaya boleh tapi jangan 100%,” katanya. ٍSumber:- The Reporter


loading...
Isteri HAIRAN Suami Out Station Tak Bawa Laptop Tapi Bawa Baju Kuning. Segalanya TERBONGKAR Bila Isteri Lihat… Isteri HAIRAN Suami Out Station Tak Bawa Laptop Tapi Bawa Baju Kuning. Segalanya TERBONGKAR Bila Isteri Lihat… Reviewed by Unknown on 2:30 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.