facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

CARA Lelaki Ini Tak Bagi Pasangan Belum Nikah Masuk Hotel Untuk Lepaskan Nafsu Memang TERBAIK


Aku kerja sebagai reception hotel bajet nie da lama. Korang dapat bayangkan tak siapa Guest yg selalu datang atau pun check in kat hotel nie? Aku serba salah dah tak tau camna nak buat sehinggalah timbul satu idea. Memang berkesan...............




Assalamualaikum, terima kasih admin kalau terima cerita aku ni. Aku adalah pekerja Reception Hotel. Hotel biasa jek bukanlahh yg ada Star. Tertarik pula nak buat confess kat sini sebab nak buatkan masyarakat terutamanya golongan remaja sedar dengan kehidupan dunia akhir zaman ni. Kenapa serba tak kena? Haaa meh laa aku cerita. Sebelum tu sorry kalau panjang sangat.

Aku kerja sebagai reception nie da lama. Korang dapat bayangkan tak siapa Guest yg selalu datang atau pun check in kat hotel nie? Ya laaa kan hotel biasa jek so rate pon memang still dalam kemampuan setiap individu la untuk membayarnya. Huhuhu.. kebanyakkannya mereka yang ingin melepaskan nafsu jek. Yang jenis masuk 2-4 jam lepas tu blahhh.. Melayu, Cina, India semua ada. Bazir beb bayar utk sehari tapi masuk 2-4 jam jek. Lantak laaa duit diorang.

Yang menjadikan serba tak kena buat aku ialah, aku tak kisah kalau non-muslim yang check in. Yang aku kisah dan yang tak kenanya bila yang check in tu orang islam, melayu, belum berkahwin dan ofcoz muda remaja. Sedih weyyyhhhh tengok bangsa sendiri tanpa segan silu masuk tanya ada bilik kosong dan nak check in. Dari cara masuk tu dah tahu ko belum kahwin. Huh! Dulu masa baru kerja aku selalu jek bagi golongan nie check in. Ya laaa baru kerja dan takut untuk halang. Lagi satu nak bagi ada sales. Tapi….. Haaaa tapi lama-lama aku mula tersedar, aku rasa macam berdosa pula dan macam bersubahat bagi diorang buat maksiat. Diorang dah tentu-tentu buat maksiat kat bilik tu aku nak nafikan apa? So bila tuhan da timbulkan rasa serba salah dan rasa berdosa dalam diri aku ni, aku cubalah mencari alternatif untuk halang golongan ni daripada check in. Nak berhenti kerja takut aku menganggur. Ya laa susah cari kerja zaman N nie. Fresh graduate ramai belumba-lumba cari kerja.

Fikir punya fikir aku pun dapat idea. Kalau melayu muda mudi nak check in aku akan cakap bilik murah takde, yang ada cuma bilik family jek. Most of them, tak akan masuk bilik family mungkin lari budget kot. Hahahahha. So selamat laa aku dapat elak diorang buat maksiat. Tapi, ada yang jenis kaya, “lantak la bilik mahal ke apa yang penting aku dapat puaskan nafsu aku” akan ambil juga bilik tu. So nak tak nak aku kena la juga bagi dia check in. So, aku kena cari plan lain nak elakkan golongan ni masuk. So datanglah idea. Nak tahu apa?? Bila diorang datang dan sanggup nak ambil bilik mahal, aku akan cakap macam ni masa proses check in “boleh bagi IC dan KAD KAHWIN? hahahahahahah.. Aduh mencabar weyyhhh.. Bukan senang nak tegakkan agama. So biasanya golongan macam nie akan blurrr dan cipta alasan cakap “kejap eaa nanti saya datang lagi” hahhahahahha dia sudah goyang, dia malu. Dia blahh macam tu jek. Bebulu jugak laa aku tunggu kejap dia tu sekali tengok dia blaahhh.. Alhamdulillah dapat elakkan lagi.

Aku bukan apa, aku ni nak cakap alim sangat tak adalah. Ada juga dosa aku buat. Tapi bila fikir dosa aku yang banyak entah terampun ke tak dan ditambah pula dengan dosa aku check in kan orang islam, membuatkan aku tersedar dan cuba untuk elakkan mana yang aku mampu. Bukan pasal dosa jek. Cuba korang tengok berapa banyak kes pembuangan bayi? Macam mana boleh jadi macam nie? salah satu puncanya daripada orang-orang yang bagi golongan ni check in hotel. Selagi boleh halang, kita halang. Jangan fikir sales jek. Then, yang datang check in tu pulaknya bertudung. Almost of them bertudung ok! Yang berpurdah tutup semua pun ada. Aku pernah terlepaskan satu pasangan ni Check In. Yea laa da yg masuk berkopiah, bertudung labuh siap niqab tak kan aku nak meragui kan? So aku bg la check in. Nak dijadikan cerita kawan aku pergi kursus kahwin boleh pula terserempak dengan pasangan ni tengah ambil kursus kahwin juga. Dan korang nak tahu, kat situ dia tak pakai purdah beb! just tudung labuh jek. Kawan aku kenal laaa pasangan nie sebab diorang stay 2 malam kat hotel ni dan kawan aku ada kemas bilik dia. Masa kemas pun dia ada dalam bilik. So memang kawan aku kenal laa. Hahaha macam mempermainkan agama pula. Ishhh. Seterusnya, aku teringat pesan ustaz kat sekolah agama dulu. Salah satu tanda akhir zaman ialah maksiat berlaku di depan mata. sekarang ni la yg sedang aku alami. Aku tak kata diorang bermaksiat depan mata aku. Tapi kalau diorang nak check in mesti jumpa aku dan aku tahu apa tujuan diorang check in so kira depan mata laa kan. Maafkan aku kalau salah. Dan last sekali, aku takut gaji aku ni tak berkat nak bagi kat mak and adik-adik. Hmmm serba tak kena dibuatnya…

Please la remaja diluar sana tu. Kot2 ada yang baca nie jenis selalu check in hotel murah atau berkeinginan nak check in dengan pasangan tu, korang boleh tak fikir dengan waras. Tuhan bagi akal kan. Mak Bapak hantar ke sekolah. Ustaz ustazah penat bagi didikan agama. Tapi disebabkan nafsu, korang langgar perintah Allah. Kesian tengok remaja akhir zaman ni. Jangan fikir sedap jek dan ketepikan azab Allah. Tak takut ke azab Allah? Yang lelaki, kalau rasa tak tahan sangat kumpul la duit tu buat majlis kahwin. Yes pepatah cakap bila nikah jadi mahal, maka zina menjadi murah. Guyssss u can use your brain kot. Duit tu simpan tak payah guna buat check in hotel tiap minggu or bulan. Kan best kalau dah halal tak payah bazir check in 3-4 jam nak puaskan nafsu. Tak payah takut-takut. Yang perempuan plak, tolong laa jadi mahal. Jangan jadi murah semurah bilik hotel. Confirm ke dia nak dengan awak? Jangan abis madu sepah dibuang. Jangan terlanjur lahirkan baby tapi dia tak bertanggungjawab. Jangan nak menyesal dibelakang hari. Fikir laaa fikir.

So korang, aku nak minta laa pendapat sikit. Betul ke apa aku buat nie? Aku cuma nak kurangkan kadar maksiat. Nak harapkan pejabat agama, diorang kadang buat serbuan kadang tak. Buat serbuan pun tengah malam, hari minggu, tak pun time public holiday. Golongan macam ni da cerdik minda (tapi tetap bodoh sebab ketepikan azab Allah) da tak de check tengah2 malam. Diorang biasa check in siang, 3-4 jam lepas tu check out. Kalau aku buat report pun pejabat agama lambat nak datang. Alasan baru abis masa rehat pegawai tak ramai kat office. So aku nak buat macam mana? Bukan aku tak cuba cari kerja lain. Da cuba cuma belum rezeki. Haiiss serba tak kena aku laa…

Maaf sekali lagi, aku bukan nak jatuhkan sesiapa. Just nak mengingatkan orang diluar sana termasuk diri aku juga. Berfikir dulu sebelum buat sesuatu. Dan bagi ibu bapa, awasi pergaulan anak anda dan paling penting kalau tengok anak korang asyik berkepit jek, maka permudahkanlah urusan pernikahan mereka daripada sesuatu yang buruk berlaku yang boleh membuatkan anda sebagai ibu bapa malu. Fikirkan….

Sekian. Wallahhualam.
loading...
CARA Lelaki Ini Tak Bagi Pasangan Belum Nikah Masuk Hotel Untuk Lepaskan Nafsu Memang TERBAIK CARA Lelaki Ini Tak Bagi Pasangan Belum Nikah Masuk Hotel Untuk Lepaskan Nafsu Memang TERBAIK Reviewed by Unknown on 1:01 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.